+38 (098) 654-11-77      (+ viber)

доставка по Україні
і самовивіз

sky.vn.ua@i.ua

через viberчерез telephon

SkyVnUa в FaceBookSkyVnUa в InstagramSkyVnUa на YouTube

Питання та Відповіді

1. Що означає "під замовлення", "ціна орієнтовна", "ціна від ** " ?

 

Ми часто пропонуємо запчастини, які на момент замовлення відсутні на нашому складі. Це пов'язано з абсолютною неможливістю тримати в наявності всі можливі запчастини.
Після отримання Вашої заявки ми запускаємо процедуру пошуку запчастини на складах виробників, постачальників, партнерських магазинів. Це називається - "під замовлення".
До тих пір, поки ми не знайдемо запчастина, ми не знаємо фактичну ціну і термін доставки. Тому, "ціна орієнтовна".
Часто ми знаємо мінімальні ціни на пропонований тип нових запчастин, тому вказуємо мінімально можливу ціну - "ціна від ** "

У будь-якому випадку, ми намагаємося знайти запчастину за мінімальною ціною і з мінімальними строками поставки.
Часто ми пропонуємо своїм покупцям ряд варіантів, на вибір, з різною ціною, термінами доставки.
При можливості, ми пропонуємо на вибір запчастини від оригінального виробника і аналогічні запчастини інших виробників.

2. Що означає "заявка на вибір" або "заявка на пошук" деталі до моделі техніки?

 

У нас можна замовити вибір запчастини до конкретної моделі техніки.
Це платна послуга, яка входить у вартість запчастини під час продажу.

Для пошуку запчастини нам потрібно знайти точний код цієї запчастини у технічній документації до відповідної моделі.
Оскільки, різноманіття текхніки нескінченне, лише відповідно до технічної документації ми можемо стверджувати про відповідність деталі конкретному апарату.

Технічну документацію ми знаходимо у відповідності до інформації, вказаної на технічній наклейці ("шильдик", "бетлик"), яка розміщена виробником на корпусі вашого апарату.

шильдик

Для подання заявки "купіть" цей товар (натисніть кнопку) та оформіть замовлення через кошик.

У примітці напишіть відому додаткову інформацію про назву запчастини, модель апарату, артикул, колір та інше, що вважаєте важливим. Найкраще – фото технічної наклейки надіслати нашому менеджеру (на вабер, наприклад).
Наш менеджер сам зв'яжеться з Вами для уточнення технічної інформації та оголошення ціни та термінів постачання запчастини.

Ви НЕ зобов'язані оплачувати цю заявку до моменту своєї згоди з остаточною ціною та строками постачання!

Поставити питання