Питання та Відповіді
Ми часто пропонуємо запчастини, які на момент замовлення відсутні на нашому складі. Це пов'язано з абсолютною неможливістю тримати в наявності всі можливі запчастини.
Після отримання Вашої заявки ми запускаємо процедуру пошуку запчастини на складах виробників, постачальників, партнерських магазинів. Це називається - "під замовлення".
До тих пір, поки ми не знайдемо запчастина, ми не знаємо фактичну ціну і термін доставки. Тому, "ціна орієнтовна".
Часто ми знаємо мінімальні ціни на пропонований тип нових запчастин, тому вказуємо мінімально можливу ціну - "ціна від ** "
У будь-якому випадку, ми намагаємося знайти запчастину за мінімальною ціною і з мінімальними строками поставки.
Часто ми пропонуємо своїм покупцям ряд варіантів, на вибір, з різною ціною, термінами доставки.
При можливості, ми пропонуємо на вибір запчастини від оригінального виробника і аналогічні запчастини інших виробників.
У нас можна замовити вибір запчастини до конкретної моделі техніки.
Це платна послуга, яка входить у вартість запчастини під час продажу.
Для пошуку запчастини нам потрібно знайти точний код цієї запчастини у технічній документації до відповідної моделі.
Оскільки, різноманіття текхніки нескінченне, лише відповідно до технічної документації ми можемо стверджувати про відповідність деталі конкретному апарату.
Технічну документацію ми знаходимо у відповідності до інформації, вказаної на технічній наклейці ("шильдик", "бетлик"), яка розміщена виробником на корпусі вашого апарату.
Для подання заявки "купіть" цей товар (натисніть кнопку) та оформіть замовлення через кошик.
У примітці напишіть відому додаткову інформацію про назву запчастини, модель апарату, артикул, колір та інше, що вважаєте важливим. Найкраще – фото технічної наклейки надіслати нашому менеджеру (на вабер, наприклад).
Наш менеджер сам зв'яжеться з Вами для уточнення технічної інформації та оголошення ціни та термінів постачання запчастини.
Ви НЕ зобов'язані оплачувати цю заявку до моменту своєї згоди з остаточною ціною та строками постачання!